דגמי רכב חשמלי בארץ

סקירה אודות הרכבים החשמליים הנמכרים בישראל היום.
דגמים של רכבים חשמליים

קראת המהפכה החשמלית – מהם דגמי הרכב החשמלי הנפוצים בישראל

מהפכת הרכבים החשמליים מגיעה גם לישראל וכבר ב2020 יגיעו לארץ מעל 6 דגמים חדשים.
אילו דגמים משמשים את הישראלים, כמה זמן אפשר לנסוע עד הטעינה הבאה ועוד במאמר שלפניכם.

הרכבים החשמליים הצפויים לכבוש את ישראל בשנה הקרובהרכבים חשמליים בארץ

הצפי הוא שבשנת 2020 ימכרו מאות רבות של רכבים חשמליים וניתן לראות את היבואניות הגדולות אשר נכנסות לשוק הזה בארץ, בניהן ניתן לראות את יבואנית יונדאי אשר הציגה גרסה חשמלית של האיוניק במחירים מיוחדים.

בנוסף, יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה תפתח בקרוב אולם תצוגה אשר יוקדש כולו למכוניות חשמליות, אשר יכלול דגמי AION של GAC הסינית. לקוני הרכב החשמלי יעמדו מספר אפשרויות כגון מכוניות משפחתיות ואף ג'יפון חשמלי במחירים אטרקטיביים.

הרכבים החשמליים הנמכרים בישראל כיום

רנו זואי – מכונית סופר מיני חשמלית, המסוגלת לנסוע 306 ק"מ עד הטעינה הבאה, בעלת 5 מקומות ישיבה ובמחיר 130 אלף ש"ח. זואי אינה מיועדת למשפחות אלא מתאימה יותר לרווקים וצעירים אשר לא צריכים רכב גדול. תא הנוסעים בדגם הנוכחי קצת מיושן, אולם בשנה הקרובה צפוי להגיע לארץ דגם עם עיצוב חדש ובעל בטיחות משופרת.

MG ZS EV – קרוסאובר של MG אשר מגיע עד 262 ק"מ ללא טעינה במחיר 140 אלף ש"ח.

יונדאי איוניק (Hyundai ioniq) – משפחתית חשמלית, המסוגלת לנסוע 280 ק"מ עד הטעינה הבאה. המשפחתית החשמלית הזאת מאובזרת ובעלת מושב נהג חשמלי, מערכת בטיחות אקטיבית ועוד.  מחירה הוא הזול ביותר בישראל מבין החשמליות בסביבות 160  אלף ש"ח. דגמים של רכבים חשמליים

ניסאן ליף (Nissan Leaf) – משפחתית יפנית קומפקטית, אשר נוסעת 270 ק"מ עד הטעינה הבאה. היא מרווחת ומאובזרת ומחירה עומד על 165 אלף ש"ח.

במווi3 BMW) i3) – בעלת טווח נסיעה של 300 ק"מ בין הטעינות עם 5 מקומות ישיבה ו4 דלתות במחיר 249 אלף ש"ח.

אאודי אי-טרון (Audi e-tron) – קרוסאובר חשמלי גרמני המגיע לטווח נסיעה של 400 ק"מ עד הטעינה הבאה. הרכב החשמלי גדול מאוד, מאובזר מאוד ובעל מטען בנפח 600 ליטר. זה הרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל ועומד על מעל 500 מכירות אף על פי מחירו הגבוה העומד על 394 ש"ח לדגם סטנרדתי.

יגואר I־PACE – שילוב של מכונית פרטית וקרוסאובר בעיצוב ייחודי אשר נוסע עד 480 ק"מ ללא טעינה. מחירו מעל 450 אלף ש"ח.

לסיכום, מחירי הרכבים החשמליים אומנם יקרים בכ 30 אלף ש"ח מרכבים בעלי מנוע בנזין, אך הטבות המס הנדיבות שהוענקו מהמדינה ועלויות הטעינה אשר עומדות על כרבע מחיר מעלות הבנזין והדלק מהוות יתרון בולט ומושכות קונים ישראלים רבים לעבר המהפכה הירוקה והחשמלית בארץ.

שתפו את הפוסט אם אהבתם

אודות גרינספוט

גרינספוט מספקת גישה נוחה לתחנות טעינה לרכבים חשמליים על ידי השקעה מתמדת בתשתיות במרחב הציבורי לרכבים חשמליים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

אנרגיה חשמלית לרכבים