תמיכה ושירות לקוחות
צריכים עזרה עם עמדות הטעינה שלנו לרכבים חשמליים? אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל שאלה או בעיה. צרו איתנו קשר באמצעות האפשרויות שלמטה.
איך אני מוחק/ת את החשבון שלי?
אפשר תמיד למחוק את חשבון גרינספוט. אם תתחרטו, ייתכן שלא תוכלו לשחזר את החשבון והפרטים בו.
חשוב לדעת – תאבדו את כל הנתונים והתוכן בחשבון, כמו היסטורית טעינה, חשבוניות, כרטיסי טעינה, מועדפים ומשתמשים אחרים שמשוייכים לחשבון שלכם.
יש לשלוח הודעה מחשבון המייל שנרשמתם איתו אל Hello@greenspot.co.il
יש לציין: "אני מבקש למחוק את החשבון שלי בגרינספוט"
אם שיניתם את דעתכם או שמחקתם את החשבון בטעות, לא יהיה ניתן לשחזר אותו.
איפה מורידים את האפליקציה?
את האפליקציה ניתן להוריד בחניות האפליקציות של אפל ב־App Store וכן בחנות האפליקציות של גוגל ב־Google Play.
מדוע שפת האפליקציה באנגלית?
האפליקציה פועלת על פי שפת המכשיר. שנה את שפת המכשיר לעברית, הסר את האפליקציה והתקן מחדש.
אין צורך להירשם מחדש, הכנס את שם המשתמש (אימייל) והסיסמא שבחרת.
מדוע אני לא רואה את המטענים שלכם במפה באפליקציה?
אינני מצליח/ה להיכנס לחשבון
הכניסה לחשבון הינה האמצעות שם משתמש (אימייל) וסיסמא.
אם שכחת – לחץ "שכחת סיסמה?" ואפס בהתאם להוראות.
הטעינה לא עוצרת / הכבל תקוע
חשוב מאוד! אין להפעיל כוח ואין למשוך חזק את הכבל! אתם עלולים לגרום נזק לרכב שלכם.
אנא עקבו אחר ההוראות, יש לנסות את כל השלבים:
כיצד זה עובד?
כאשר נמצאים במצב טעינה, הרכב נועל את הכבל באמצעות פין על מנת למנוע מעובר אורח לנתק ולעצור את הטעינה. לחיצה כפולה על כפתור "פתח" בשלט מורה לרכב כי אתם מעוניינים בסיום טעינה ואז משתחרר הפין וניתן למשוך את הכבל. במידה וזה לא עובד אנא חזרו על הוראה מספר 3 מספר פעמים.
משיכה חזקה של הכבל ללא שחרור הפין עלולה לעקם את הפין ואף לשבור אותו.
עדיין תקוע? פנה לתמיכה – נוכל לנסות להדריך אתכם לשחרר את הכבל מרחוק.
מדוע חייבו אותי ב-100 ש"ח?
זהו חיוב זמני (תפיסת מסגרת אשראי). תחויב בפועל רק על פי חשבון מדויק, המסגרת אשראי תשוחרר תוך יומיים.
איפה אני מוצא חשבוניות?
באפליקציה: "החשבון שלי" ← "חשבוניות" או "היסטוריית טעינה".
לחשבוניות ישנות מ-12 חודשים – היכנס לפורטל דרך המחשב הביתי account.greenspot.co.il.
הכניסה באמצעות אימייל וסיסמא.
איך מעדכנים כרטיס אשראי?
בתפריט ← "החשבון שלי" ← "אמצעי תשלום" ← הוסף חדש בלחיצה על +.
אנו מקבלים ויזה, ישראכרט ומאסטרקארד בלבד.
איך מזמינים כרטיס טעינה (RFID)?
כרטיס RFID של גרינספוט הוא אמצעי טעינה פיזי המאפשר להפעיל עמדות טעינה בנוחות על-ידי הצמדתו לקורא בעמדה, להפעלה נוחה.
חשוב להדגיש כי הכרטיס הינו אמצעי נוחות בלבד ואינו חלופה מלאה לאפליקציה, ויש להשתמש גם באפליקציה אשר נותנת חיווי בעת סיום טעינה, אי פינוי העמדה בסיום טעינה עלולה לגרור חיוב על ידי גרינספוט ואף קנס מטעם הרשות המקומית.
בתפריט ← "החשבון שלי" ← "כרטיסים" ← לחיצה על + ← "הזמן". הכרטיס הוא אמצעי נוחות בלבד (20 ₪).
איך מוסיפים משתמש נוסף?
יש אפשרות נהדרת להוסיף משתמשים תחת משתמש ראשי, לדוגמא חשבון ראשי של אם המשפחה ושני ילדיה הבוגרים, לכל אחד אפליקציה בטלפון האישי שלו וכולם משלמים דרך כרטיס אשראי אחד בחשבון המשתמש הראשי.
בתפריט ← "החשבון שלי" ← "משתמשים" ← לחיצה על + ← שליחת הזמנה במייל.
מה ההבדל בין לקוח רשום ללקוח מזדמן?
משתמש רשום: אשר ביצע הרשמה מלאה, הסכים בהתאם לתנאי השימוש* כי פרטיו ישמרו במערכות של גרינספוט, זוכה למחיר מוזל, שמירת פרטי אשראי, היסטוריית חשבוניות והיסטוריית טעינה מלאה.
משתמש מזדמן: נרשם באמצעות פרטים מינימלים, אין שמירת פרטים, יכול להישאר אנונימי, הזנת אשראי בכל טעינה.
*מערכת הטעינה ופרטי הלקוחות נשמרים בהתאם לחוק ולתקנות " חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981", בנוסף מערכת ניהול אבטחת המידע של המערכת שגרינספוט משתמשת בה עומדת בתקן ISO27001:2013.
איך לוודא שהרכב טוען?
בדוק בלוח המחוונים של הרכב – זהו המדד הבטוח ביותר.
כיצד מבצעים טעינה בעמדות?
אילו סוגים שונים של עמדות טעינה קיימים בגרינספוט?
ישנם שלושה סוגים של עמדות טעינה: עמדה איטית/ רגילה, עמדה DC מהירה ועמדה DC אולטרה מהירה.
בכל רמה של עמדת טעינה קיימות איכויות משתנות לפי יצרן ועוצמות זרם שונות (אמפר), שמשפיעות על זמן הטעינה. Greenspot מתקינה אך ורק עמדות טעינה איכותיות ברמה מסחרית.
העמדה תפוסה ע"י רכב שאינו מטעין
במקרה זה יש לפנות למוקד העירוני ולדווח.
לגרינספוט אין סמכויות אכיפה.
פנייה של ציבור הנהגים לרשויות תעורר את בעלי התפקידים לטפל בנושא כאוב זה.
יש כבל בעמדה?
גרינספוט מאמינה בגישה קלה ופשוטה עבור הנהגים ולכן מתקינה אך ורק עמדות עם כבל.
יש מקומות מעטים כמו אילת בהם היתה דרישה של העיירה לעמדות ללא כבל, מידע זה מופיע בנתוני העמדה באפליקציה. על הנהג להצטייד בכבל תיקני TYPE2.
איך אני יודע אם העמדה זמינה?
באפליקציה ובמפה כל עמדה מופיעה על פי הזמינות שלה:
ירוק – פנוי.
כחול – בשימוש על ידי מישהו אחר.
אדום/אפור – עמדה תקולה, נא לעבור לעמדה אחרת.
שים לב שיש עמדות שהגישה אליהן מוגבלת כמו חניון בניין משרדים או קניון שסגור בשבת, מידע זה יופיע בנתוני העמדה באפליקציה.
איך אני מוחק/ת את החשבון שלי?
אפשר תמיד למחוק את חשבון גרינספוט. אם תתחרטו, ייתכן שלא תוכלו לשחזר את החשבון והפרטים בו.
חשוב לדעת – תאבדו את כל הנתונים והתוכן בחשבון, כמו היסטורית טעינה, חשבוניות, כרטיסי טעינה, מועדפים ומשתמשים אחרים שמשוייכים לחשבון שלכם.
יש לשלוח הודעה מחשבון המייל שנרשמתם איתו אל Hello@greenspot.co.il
יש לציין: "אני מבקש למחוק את החשבון שלי בגרינספוט"
אם שיניתם את דעתכם או שמחקתם את החשבון בטעות, לא יהיה ניתן לשחזר אותו.
האם ממשיכים לחייב אחרי סיום טעינה?
החיוב הוא רק על צריכת החשמל. בעמדות מסוימות יש חיוב נוסף על השארת הרכב מחובר או אי פינוי העמדה – מידע נוסף מופיע בפרטי העמדה באפליקציה.
האם צריך לשלם על חניה?
יש לפעול תמיד לפי הוראות העירייה (פנגו/סלופארק).
איך יודעים מה מחיר הטעינה?
בעמוד המטען באפליקציה תחת "פרטים נוספים" מופיע התעריף לקוט"ש וכל חיוב נוסף.
שים לב שחלק קטן מהעמדות מחיר הטעינה משתנה והוא צמוד בזמנים לתעריף תעו"ז מתח נמוך (תעריף עומס וזמן), הוא תעריף צריכת חשמל שמשתנה בהתאם לשעה ביום וליום בשבוע. מטרת תעריף זה היא לעודד צריכת חשמל בשעות השפל בהן הביקוש נמוך יחסית, ובכך להפחית את העומס על רשת החשמל.
התעריף מורכב בדרך כלל משני חלקים:
תעריף שעות שפל: מחיר נמוך יותר לקוט"ש בשעות בהן הביקוש נמוך (בדרך כלל בשעות הלילה 23:00 ועד 17:00 למחרת).
תעריף שעות שיא:מחיר גבוה יותר לקוט"ש בשעות בהן הביקוש לחשמל הוא הגבוה ביותר (בדרך כלל 17:00 ועד 23:00).
מכיוון שהתעריף משתנה באופן תדיר בין השעות, יום חול/ שבת / חג, רצוי לבדוק את התעריף לפני כל טעינה ולכלכל את צעדיכם באמצעות המחשבון באפלקציה (תחת פרטים נוספים בעמדת הטעינה באפליקציה)
הקפידו לחסוך והימנעו מחשבונות גבוהים.
צריכים עזרה עם עמדות הטעינה שלנו לרכבים חשמליים? אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל שאלה או בעיה. צרו איתנו קשר באמצעות האפשרויות שלמטה.