גרינספוט מעניקה תעודת מתקין מורשה ייעודית

תעודת ההתקנה הייעודית תקנה לקבלני החוץ של החברה הסמכה רשמית להתקנת תשתיות ועמדות טעינה לכלי רכב חשמליים.
תעודת המתקין של גרינספוט

חברת גרינספוט החלה בהסמכת קבלני החוץ ויועצי החשמל שלה להוות מתקינים מורשים וייעודיים להתקנה ולביצוע עמדות ותשתיות טעינה לכלי רכב חשמליים מטעמה. המהלך נבע כחלק מרצונה של גרינספוט לחזק את הקשר עם קבלני החוץ ולקבוע אמות מידה בכל הנוגע להקמת תשתיות טעינה על ידי החברה. כחלק מהליך קבלת התעודה, יעברו המתקינים הסמכות ייעודיות, רענונים ועדכוני תקינה הנוגעים לעמדות הטעינה אותן גרינספוט מתקינה ומשווקת ללקוחותיה. במקביל, יזכו המתקינים להיות מתקינים מורשים מטעם החברה, לבצע עבודות תשתית והתקנות ייחודיות ובמקביל לשמש כמשווקים מורשים של מוצרי החברה. קבלת התעודה הינה ללא עלות.

"גרינספוט רואה בקבלני החוץ, במתקיניה ובצוותים הטכניים שלה חשיבות עליונה בביצוע הפרויקטים אותה החברה מקדמת" מסר אביה גרוסמן, מנכ"ל חברת גרינספוט. "המהלך נבע מרצוננו לספק עבורם אפשרויות תעסוקה נרחבות ומעניינות, ובמקביל לשמור על רמת תקינות ובטיחות ללא פשרות של מוצרי החברה".

על מנת לקבל תעודת "מתקין מורשה", כל יועץ חשמל מרמת חשמלאי מוסמך ומעלה יכול ליצור קשר עם גרינספוט ולהגיש בקשה לקבלת התעודה. גרינספוט תלווה את המבקשים על ידי מתן חומרים ועדכוני תקינה הייעודיים לעמדות הטעינה של החברה.

להורדת טופס בקשה להצטרפות

תעודת מתקין של גרינספוט

שתפו את הפוסט אם אהבתם

אודות גרינספוט

גרינספוט מספקת גישה נוחה לתחנות טעינה לרכבים חשמליים על ידי השקעה מתמדת בתשתיות במרחב הציבורי לרכבים חשמליים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

אנרגיה חשמלית לרכבים