החל שיווק מיני קופר SE בישראל

דלק מוטורס, יבואנית מותג מיני בישראל, השיקה את הגרסה הכל-חשמלית של המיני קופר.
מיני קופר

ב-2008 הציגה מיני את המיני "E", הגרסה החשמלית של דגם ה-3 דלתות לאותה תקופה. היה זה ייצור מוגבל של 500 יחידות בלבד אשר שווקו בעיקר לקידום תדמית חדשנות המותג, כרכבי ניסוי וכמובן כרכבים הידידותיים לסביבה. מאז ועד היום שיווקה מיני בהצלחה יחסית את הרכב הגדול שלה, הקאנטרי מן, במתכונת פלאג-אין (PHEV) ואילו הגרסה הנוכחית המכונה קופר ""SE הוצגה בסוף שנת 2019 ונראה שהחברה הבווארית עשתה קפיצת מדרגה משמעותית.

למיני SE מנוע בהספק של 184 כ"ס ו-27.5 קג"מ המתורגמים ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות. מארז הסוללות עומד על 32.6 קוט"ש וטווח הנסיעה המוצהר לפי WLTP עומד על 235 ק"מ. שקעי הטעינה ברכב הינם מסוג Type 2 עבור טעינת AC ו-CCS עבור טעינת DC מהירה.

חיצונית נוספו מספר אלמנטים אשר מדגישים את ייחודה של ה-SE, החל מהשבכה הקדמית הסגורה, החישוקים המיוחדים והעיקר גוונים וסימולי E שידגישו שאתם לא נוהגים במיני קופר "רגילה". מערך הבטיחות של המיני כולל בלימה אוטונומית אך ללא התרעת סטייה מנתיב (אשר אמורה להצטרף לרכבים אשר ישווקו לקראת סוף השנה). כן קיימת התקנה מקומית של מערכת מובילאיי.

מיני קופר
מיני קופר – הגרסה החשמלית (קרדיט: אתר היצרן)

אבזור ומחיר

המיני תשווק ברמת גימור אחת – "Passion"  וזאת מאובזרת למדי וכוללת חישוקי 17", גג פנורמי, לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת לד חיצונית, מפתח חכם, מושבי ספורט המצופים בריפוד עור ומערך מולטימדיה עשיר הכולל צג 9" ומערכת שמע הרמן קרדון בעלת 12 רמקולים.

מחירה של המיני קופר SE יעמוד על 239,000 ₪ לפני הנחות כלשהן. כמקובל, למארז הסוללות אחריות ל-8 שנים או 100,000 ק"מ.

"Passion" – אבזור חדשני ומתקדם (קרדיט: אתר היצרן)

שתפו את הפוסט אם אהבתם

אודות גרינספוט

גרינספוט מספקת גישה נוחה לתחנות טעינה לרכבים חשמליים על ידי השקעה מתמדת בתשתיות במרחב הציבורי לרכבים חשמליים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

אנרגיה חשמלית לרכבים