הכירו את עמדת הטעינה: ALFEN EVE

גרינספוט ו-ALFEN חברו יחדיו למען עתיד משותף לפריסה ארצית של עמדות הטעינה של החברה. הזדמנות נהדרת להכיר את עמדת הטעינה ואת שיתוף הפעולה הפורה בין החברות.
הכירו את עמדת הטעינה: ALFEN EVE

בשנת 2016, כאשר חברת גרינספוט החלה את דרכה בישראל, היה ברור שעל מנת להקים תשתית ראויה לכלי רכב חשמליים, יש לחבור ליצרנית עמדת טעינה מוכחת ואיכותית ללא פשרות. לידי מהנדסי ומפתחיה של החברה הגיעו לא מעט עמדות טעינה טובות מכל רחבי העולם, אך עמדת טעינה אחת כבשה את הפסגה. הכירו את ALFEN EVE.

חברת אלפן ההולנדית (קרדיט: אתר חברת ALFEN)

חברת אלפן ההולנדית נוסדה בשנת 1937 בעיר היבלסום ההולנדית כחברה לייצור ציוד חשמלי במתח גבוה ונמוך. בשנת 2008 התקבלה החלטה בחברה לקדם את נושא עמדות הטעינה לרכב חשמלי וזאת בעקבות ראיה לטווח רחוק המשלבת אג'נדה סביבתית ועסקית יחד. לאחר ייצור מספר דגמי אבטיפוס וחבירה ליצרניות הרכב המובילות באירופה, החלה להציעה החברה מגוון רחב של עמדות טעינה לכל שימוש: בבית, בעבודה או באזורים ציבוריים. לכל אחת מעמדות טעינה אלו קיימות התכונות הייחודיות להן, מה שהופך אותן למתאימות לכל סוג של שימוש – בדיוק כפי שפועלת חברת גרינספוט…

חברו יחדיו למען עתיד משותף. גרינספוט ו-ALFEN (קרדיט: חברת גרינספוט)

כיאה לדרישות חברת גרינספוט, בחרה האחרונה לעבוד עם חברת אלפן בשיתוף פעולה ארוך טווח בשיווק ובהתאמת ספינת הדגל של החברה –  ALFEN EVE לשימושים המקומיים. מדובר בעמדת טעינה חכמה המותאמת למיקומים חצי ציבוריים כמו עסקים, מתחמי קניות, סופרמרקטים, משרדים ועוד. המארז הבנוי לתלפיות נועד לשימוש רב, להחלפת משתמשים באופן רציף ובנוסף יכול להיות מותקן על קיר או על עמוד. עמדת הטעינה מכילה שני שקעים בהספק שבין 3.7 – 22 kw/h ובעלי ניהול עומסים אופציונלי. כמו כן מובנה בעמדה מסך צבעוני לתצוגת נתונים, פרסומים ועוד. עוד משולב קורא RFID התומך בזיהוי משתמשים ופיננסים. חיבור האינטרנט הוא באמצעות GPRS / Ethernet עם נתונים זמינים באמצעות מערכת לניהול שליטה ובקרה.

שתי החברות רואות אחת בשנייה שותפות להגשמת חזון הרכב החשמלי. על כן מבצעות השתיים יחד שיתוף פעולה באופן רציף תוך ערבות הדדית מלאה, וכבר כיום פועלות בהצלחה מרובה עמדות הטעינה מהדגם המדובר במספר פרויקטים של חברת גרינספוט ברחבי הארץ. גרינספוט, המשמשת כיום כמשווקת מורשת ובלעדית של חברת אלפן, רואה ב-EVE אמת מידה ועתידה להמשיך ולפתח את קשרי הידידות לכדי פיתוח עמדות טעינה נוספות אשר יתאמו באופן הולם לשימושי הצרכן הישראלי.

מותאמת למיקומים ציבוריים וחצי ציבוריים. עמדת הטעינה של גרינספוט (קרדיט: גרינספוט)

שתפו את הפוסט אם אהבתם

אודות גרינספוט

גרינספוט מספקת גישה נוחה לתחנות טעינה לרכבים חשמליים על ידי השקעה מתמדת בתשתיות במרחב הציבורי לרכבים חשמליים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

אנרגיה חשמלית לרכבים