עמדות טעינה למבנים משותפים

פתרונות בהתאמה אישית שיעזרו לכם לענות על דרישות הדיירים

אנו ב-Greenspot בונים יחד אתכם – חברת הניהול, ועד הבניין וכמובן הדיירים עצמם, פלטפורמה ייעודית שתתאים לכל בניין משותף באופן פרטני ומספקים לכם את המעטפת המלאה להתקנת עמדות טעינה איכותיות, אמינות ומשתלמת אשר תחסוך בעלויות לדיירים ואף תיצור הכנסה נוספת לבניין המשותף. אנו מלווים אתכם בכל שלבי ההקמה ומספקים עבורכם לכם שירותי ניהול תוך מתן שירות ומקצועיות ללא פשרות וזמינים עבורכם לכל שאלה בנושא.

למידע נוסף ודגשים להתקנת עמדת טעינה לבית המשותף – לחצו כאן

מעבר ידידותי לכלי רכב חשמלי

יותר ויותר נהגים מבצעים את המעבר לכלי רכב חשמליים, וכאשר יצרני המכוניות עוברים לייצור רכבים שכאלה, דרישות הדיירים לפתרונות טעינה גדלות. בין אם שאתם ועד הבניין, חברת ניהול או דייר עצמי בבית משותף – בבואכם לבחון פתרונות טעינת רכב חשמלי בבית משותף עבור הדיירים, הפלטפורמה שלנו תעזור לכם לנהל זאת בצורה פשוטה, יעילה ובליווי אישי. הפתרונות המותאמים אישית שלנו יעזרו לכם להקים תשתית טעינה מתאימה, לספק אפשרויות טעינת רכבים לדיירים ולשמור על סביבה ירוקה וידידותית.

ניהול משתמשים וצריכת אנרגיה

תוכנת הניהול המתקדמת שלנו מותאמת אישית עבורכם ומעניקה לכם נתונים בזמן אמת לגבי ביצועי עמדות הטעינה, ניהול משתמשים, שיעורי צריכה, ביצועי סליקה ותשלומים. פלטפורמת Greenspot מנהלת תשלומים המתבצעים באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיסי RFID או אפליקציה ומעבירה את ההכנסות ישירות אליכם.

השבחת ערך הנכס ושדרוג תשתיות

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף, מגדילה את ערך הנכס שלכם ומהווה זרז לשדרוג תשתיות הבניין הקיימות. הקמת מערך עמדות טעינה שכזה מהווה חדשנות סביבתית, יוצר ביקושים גבוהים ואף מהווה יכולת לספק אפיק הכנסה נוסף עבור הבניין המשותף.

ניהול חכם של עמדות הטעינה

השבחת ערך הנכס

שמירה תודעתית של סביבה ירוקה

שירות טעינה אישי לדיירי הבית המשותף ולאורחים

התקנת עמדת טעינה בבית משותף מצריכה הערכות מקדימה ומקצועית, שכן מדובר במציאת פתרון אשר יוביל לשכנות טובה בין הדיירים. עמדה טעינה שכזו יכולה להיות שייכת לכל דייר באופן פרטני או עבור כלל הבית המשותף ובכך להוות חלק מהרכוש המשותף של הדיירים מה שיוביל את הבניין לחדשנות, בעל אנרגיה ירוקה ולהפחתת זיהום האוויר בסביבתו.

מה חשוב לדעת:

אישור מקדים

על פי הוראות חוק המקרקעין, נכון לשנת 2020 נדרשת הסכמה של כלל דיירי הבית המשותף בעבור שימוש ברכוש המשותף (במקרה הזה, שימוש בארון החשמל ו/או חניה) שלא לטובת שימוש רגיל. האישור מצריך חתימה של כלל דיירי הבית המשותף, מהווה תנאי ראשוני לטובת התחלת הפרויקט ויש בו צורך עבור התקנת עמדת טעינה פרטית (עבור דייר באופן בודד) ועבור עמדה של טעינת רכב חשמלי בבית משותף לכלל הדיירים.

תשתית החשמל

יש להזמין חשמלאי מוסמך אשר יבחן את תשתית החשמל הקיימת בבניין המשותף ובהתאם לכך ייקבע מהו הספק המתח אותו ניתן להשית על תשתית החשמל הקיימת, ובמילים אחרות איזו עמדת טעינה תתאים למערכת החשמל הקיימת על בסיס הספק המתח הפנוי. בנוסף, על בסיס תשתית החשמל ניתן לדעת כיצד לבצע את ניהול העומסים בעמדות הטעינה (במידה וקיימות מספר עמדות טעינה בבניין) בצורה הטובה ביותר. כמו כן, מכיוון שלעמדת הטעינה נדרש מפסק חשמל ייעודי עבורה בלבד, חיבור החשמל יתבצע על ידי הולכת כבל חשמל ישיר מלוח החשמל של הבית ועד למיקומה של עמדת הטעינה.

סוג עמדת הטעינה

לבית המשותף קיים מגוון רחב של עמדות טעינה, אשר כל אחת עונה על צורך או דרישה ומותאמת לתשתית החשמל הקיימת. כשמדברים על התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף למספר דיירים, חשוב שעמדת הטעינה תהיה בעלת יכולות ניהול מתקדמות, אפשרות שליטה מרחוק ויכולות ביצוע סליקה וחיובים מה שימנע ממנהלי הבית המשותף התעסקות אל מול משתמשי עמדת הטעינה. כמו כן, חשוב שלעמדת הטעינה תהיה יכולת ניהול עומסים חכם המאפשר שימוש במקביל של מספר עמדות הטעינה ללא חשש מעומס יתר על תשתית החשמל הקיימת.

בטיחות

על עמדת הטעינה לעמוד בכל התקנים הנדרשים ואין לחבר למערכת החשמל המשותפת עמדת טעינה שאינה עומדת בכך, שכן הדבר עלול לגרום לפגיעה משמעותית ברכב ובתשתית החשמל בבניין המשותף.