יונדאי סנטה פה מתחדש בגרסת PHEV – בקרוב אצלנו?

הקונצרן הקוריאני מעדכנן ומשדרג את ה-SUV המפורסם שלו בגרסת פלאג-אין מתקדמת וקיים סיכוי לא רע שנראה אותו על כבישי הארץ.
יונדאי סנטה פה מתחדש בגרסת PHEV

אף על פי שחלפו רק שנתיים מהצגת הדגם הנוכחי, יונדאי משחררת תמונות ופרטים ראשונים אודות דגם הסנטה החדש, שאף על פי נראה כמו מתיחת פנים, מדובר ברכב שעבר לא מעט שינויים ושדרוגים מהותיים וחשובים, ועיקרן ביחידת ההנעה המודרניות.

את מירב העניין מושך דגם ה-PHEV שיהיה הראשון בסדרת סנטה פה שיקבל מנוע מסוג זה, מנוע אשר ישמש גם את הקיה סורנטו הבאה.

יחידת ההנעה הינה בעלת מנוע בנזין מסוג T-GDI בנפח 1.6 ליטר בתוספת מגדש טורבו המספקת 180 כ"ס. מערכת ההנעה החשמלית כוללת סוללת ליתיום-יון בקיבולת 13.9 Kw/h אשר נחשבת גדולה יחסית להנעת פלאג-אין. שקלול המנועים יחד מספק 265 כ"ס ומונט של 35.7 קג"מ מכובדים בהחלט ובהנעה כפולה.

חיצונית השינויים מתמקדים בעיקר בפרונט החדש אשר מיישר קו עם הדגמים החדשים של היצרן וכולל פגוש עדכני יותר ויחידות תאורה חדשות. עיצוב הפנים משודרג כבר משמעותית מהדגם היוצא, וכולל קונסולה בעיצוב חדש ומודרני שאף על פי אופנת המסכים הקיימת כיום עדיין משלב הרמוניה בין המתגים השונים, כולל תיבת ההילוכים שקיבלה מתגים לעצמה. לוח המחוונים משודרג דיגיטלית ומסך המולטימדיה התרחב לכדי 10.25 אינץ'. במקביל, יונדאי מוסרת שהדגם החדש יקבל מערכת מתלים חדשה ומשודרגת יותר אשר תשפיע באופן חיובי על נוחות הנסיעה, בידוד הרעשים והתנהגות המרכב.

מיונדאי נמסר שהדגם שישווק באירופה יהיה זמין לרכישה במהלך המחצית השנייה של 2021. שיווק דגם זה באירופה מבשר בשורות טובות לשוק הרכב הישראלי, הצפוי לקבל סנוניות ראשונות של הדגם החדש במקביל לשיווק האירופאי.

לוח מחוונים משודרג ומסך מולטימדיה רחב מהרגיל, פנים הרכב (קרדיט: אתר היצרן)
יהיה ניתן לרכוש במהלך החצי השני של 2021. יונדאי סנטה פה PHEV (קרדיט: אתר היצרן)

שתפו את הפוסט אם אהבתם

אודות גרינספוט

גרינספוט מספקת גישה נוחה לתחנות טעינה לרכבים חשמליים על ידי השקעה מתמדת בתשתיות במרחב הציבורי לרכבים חשמליים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

אנרגיה חשמלית לרכבים