מידע על עמדת טעינה לבית הפרטי

עמדת טעינה בבית פרטי מאפשרת גישה נוחה ומהירה לטעינת כלי הרכב באופן עצמי. העמדה הינה עמדה ייעודית לבית פרטי, הפועלת בהספקי מתח הנעים בין A6 ל-A32 בתשתית חשמל חד או תלת פאזי ובכך מהווה פתרון הולם לטעינה עצמית וחסכונית.
עמדה לבית הפרטי

מה חשוב לדעת?

תשתית החשמל: יש להזמין חשמלאי מוסמך אשר יבחן את תשתית החשמל הקיימת בבית, ובהתאם לכך ייקבע מהו הספק המתח אותו ניתן להשית על תשתית החשמל הקיימת, ובמילים אחרות איזו עמדת טעינה תתאים למערכת החשמל הקיימת על בסיס הספק המתח הפנוי. חשוב להדגיש כי אם בביתכם מותקנת תשתית חשמל תלת פאזית זמן טעינת כלי הרכב יהיה קצר יותר אך אין כל חובה לתשתית חשמל שכזאת. בנוסף, לעמדת הטעינה נדרש מפסק חשמל ייעודי עבורה בלבד, ולכן חיבור החשמל יתבצע על ידי הולכת כבל חשמל ישיר מלוח החשמל של הבית ועד למיקומה של עמדת הטעינה. 

סוג עמדת הטעינה: מכיוון שמדובר בעמדה בבית הפרטי, אין כל צורך בשירותיה המתקדמים של עמדת הטעינה הציבורית (סליקת תשלומים, תפעול מרחוק) ועל כן מומלץ לבחור בעמדת טעינה הרלוונטית לבית הפרטי ובכך לחסוך עלויות מיותרות שלא לצורך.

בטיחות: על עמדת הטעינה לעמוד בכל התקנים הנדרשים ואין לחבר למערכת החשמל הביתית עמדת טעינה שאינה עומדת בכך, שכן הדבר עלול לגרום לפגיעה משמעותית ברכב ובתשתית החשמל הביתית. כמו כן, במידה והחניה הפרטית אינה סגורה מומלץ לדאוג לאבטחת עמדת הטעינה על ידי נעילתה ובכך למנוע שימוש על ידי זרים.

עמדת טעינה לבית הפרטי
עמדת טעינה לבית הפרטי

שתפו את הפוסט אם אהבתם

אודות גרינספוט

גרינספוט מספקת גישה נוחה לתחנות טעינה לרכבים חשמליים על ידי השקעה מתמדת בתשתיות במרחב הציבורי לרכבים חשמליים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

אנרגיה חשמלית לרכבים