נירו פלאג אין החדשה בישראל – זולה יותר, מאובזרת יותר

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מציעה חבילת פלאג אין אטרקטיבית למדי לקיה נירו החדשה
נירו פלאג אין החדשה בישראל

בסוף שנת 2018 החלה קיה לשווק את הנירו, דגם הפנאי הקומפקטי שלה, בגרסת פלאג אין שהצטרפה לגרסת ההיבריד הפופולרית בישראל. ואולם, בניגוד להצלחתה הגדולה של גרסת ההיבריד, גרסת הפלאג אין לא הצליחה להתרומם, בעיקר עקב תמחור גבוה יותר משמעותית (כ-17,000 ₪) אל מול האחות ההיברידית.

ועתה, עם מתיחת הפנים החדשה של הנירו, מגיעה אלינו גרסת הפלאג אין החדשה עם תמחור אטרקטיבי יותר, וב-2 רמות גימור – LX, ו-EX הגבוהה.

נירו פלאג אין החדשה (קרדיט: אתר היצרן)

מה חדש?

כמקובל במתיחת פנים של אמצע החיים, הוחלפו הפגושים יחד עם יחידות התאורה מלפנים ומאחור. עם שילוב פנסי הלד יחד עם פנסי הערפל החדשים מקבל הנירו מראה "קרבי" יותר גם אם כי זהות הרכב נשמרה. תא הנוסעים של הרכב שודרג אף יותר וכולל בין הייתר איכות חומרים גבוהה יותר, צג מולטימדיה 8" חדש ומקורי ובלם חניה חשמלי. גרסת ה-EX מוסיפה גם תצוגת מחוונים דיגיטלית ומפתח חכם. חיסרון בולט הוא בתא המטען שהצטמק לנפח של 324 ליטרים עקב גודל הסוללות.

בבטיחות מציעה קיה כמקובל בדגמיה מערכות בטיחות אקטיביות עשירות למדי העונות לשםDRIVE WISE. מערכות אלו כוללות בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת, בלימת חירום אוטונומית, מערכת  סטייה מנתיב ומערכת לסיוע בנסיעה בפקקים. כמו כן בנירו קיימות 7 כריות אוויר.

טעינה חשמלית – קל, נוח וחסכוני (קרדיט: אתר היצרן)

מנוע וביצועים

הנירו פלאג אין בעל מנוע 1.6 ל' בהספק של 106 כ"ס הכולל מארז סוללות ליתיום-יון בעל קיבולת של 8.9 קוט"ש. שילוב המנועים יחד מביא להספק של 141 כ"ס ו-27 קג"מ מכובדים בהחלט. בעזרת מארז סוללות זה הנירו בעל טווח נסיעה חשמלי של 49 ק"מ (WLTP), נתון גבוה מהמקובל ברכבי פלאג אין לגודל סוללות שכזה. אחת הסיבות לכך היא השימוש היעיל בתצרוכת הסוללה בתוספת נסועה היברידית החסכונית גם כן. תיבת ההילוכים דו-מצמדית בעלת 6 מהלכים מביאה את הנירו ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות ולמהירות מרבית של 172 קמ"ש (נתוני יצרן).

מנוע ואבזור מתקדמים (קרדיט: אתר היצרן)

תמחור חדש, ציפייה חדשה

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, רוצה מאוד לקדם את הנירו פלאג אין בישראל ומתמחרת את דגם ה-LX ב-149,900 ₪ וה-EX הבכירה ב-152,900 ₪. תמחור זה מציב את הנירו פלאג אין במחיר נגיש באופן יחסי, לאחר שכבר הורגלנו שהנעה שכזו עיקרה ברכבים יקרים יותר משמעותית העולים פי 2 מהנירו פלאג אין ואף למעלה מכך. נקודה נוספת חשובה לציון היא שטלקאר משווקת את הרכב גם ברמת גימור נמוכה יותר, שייתכן ומכוונת אל ציי הרכב מה שצפוי להביא את הנירו פלאג אין לנתח מכירות נאה בהחלט.

נירו פלאג אין – מחיר נגיש (קרדיט: אתר היצרן)

שתפו את הפוסט אם אהבתם

אודות גרינספוט

גרינספוט מספקת גישה נוחה לתחנות טעינה לרכבים חשמליים על ידי השקעה מתמדת בתשתיות במרחב הציבורי לרכבים חשמליים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

אנרגיה חשמלית לרכבים