נקודה ירוקה במדבר

קיבוץ עין גדי המרתק הינו פנינה אמיתית בליבו של מדבר יהודה. עם נופי ים המלח מסביב וגן בוטני פראי, Greenspot ממליצה על חופשה אטרקטיבית בראש שקט, גם (ולא רק) לבעלי כלי הרכב החשמליים.
עמדת הטעינה בקיבוץ עין גדי אל מול הרי יהודה. נקודה ירוקה בטבע המדברי המרהיב

עין גדי. מי מאיתנו לא טייל באחד מן הטיולים השנתיים במהלך התיכון בשמורות הטבע המפורסמות באזור? שילוב של מים זורמים לאחר טיפוס בהרים מוביל לרעננות מבורכת בתוספת נוף פנורמי אל עבר ים המלח, ושהמדריך ימשיך להסביר אודות הנמר חריתון שהסתובב באזור…

אכסניית הנוער הינה זיכרון ילדות נוסטלגי ומשעשע. כשהערב יורד ובסיומה של ארוחת קוטג'-סלט-ביצה קשה בסגנון בופה, מתקבצים כולם בחדרים למשחקי אמת-או-חובה עסיסיים, בהם (סוף סוף!) מגלים את מי אורי "מסמפט", ואת מי מעיין "מעריצה". ספק אם בזמנו היו יודעים מה בכלל ההבדל בין השניים…

מלון עין גדי. נופש קסום בראש שקט – גם לבעלי כלי רכב חשמליים
מלון עין גדי. נופש קסום בראש שקט – גם לבעלי כלי רכב חשמליים

הזמן חלף, אבל הגעגועים למקום המיוחד הזה רק גדלו וגברו. להיתקל בעין גדי בעיקר בגלל שישיות המים הפזורות בתחנות הדלק (גוועלד!) זה לעשות עוול למקום, שכן המקום הזה הוא הרבה מעבר. קיבוץ כה קסום, עשיר במינרלים (ולא רק של מים) וירוק. ירוק במדבר?! בהחלט כן. קיבוץ עין גדי הינו גן בוטני עשיר בעל מאגר עצום של צמחים מן הארץ והעולם, ומעורר סקרנות רבה בקרב מטיילים רבים ואנשי מקצוע מהתחום. אה, ויש גם את עמדת הטעינה לכלי רכב חשמליים.

כחלק מאסטרטגיה לפיתוח יישובי קצה והנחת תשתית ארצית לכלי רכב חשמליים, הקימה חברת Greenspot עמדת טעינה בקיבוץ, ראשונה ממערך עתידי של הקמת עמדות טעינה מתקדמות באזור עין גדי כחלק מהצבת תשתית ראויה לכלי רכב חשמליים. עמדת הטעינה הנה מתקדמת והמהירה מסוגה, בעלת הספק טעינה מקסימלי של kw/h 22, ממוקמת בחניון השכונה החדשה ומאפשרת גישה נוחה אל האטרקציות הרבות בקיבוץ ובסביבתו. בהמשך השנה עתידה להתווסף עמדת טעינה נוספת בחנית מלון הקיבוץ, מה שיאפשר לאורחיו להנות מנופש מפנק ובלתי נשכח בראש שקט. והשקט הזה משכר – באחריות.

עמדת הטעינה בקיבוץ עין גדי אל מול הרי יהודה. נקודה ירוקה בטבע המדברי המרהיב
עמדת הטעינה בקיבוץ עין גדי אל מול הרי יהודה. נקודה ירוקה בטבע המדברי המרהיב

שתפו את הפוסט אם אהבתם

אודות גרינספוט

גרינספוט מספקת גישה נוחה לתחנות טעינה לרכבים חשמליים על ידי השקעה מתמדת בתשתיות במרחב הציבורי לרכבים חשמליים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו בפייסבוק

אנרגיה חשמלית לרכבים