עמדת טעינה חשמלית לבית פרטי

פתרונות טעינה לבתים פרטיים

עמדת טעינה בבית פרטי מאפשרת גישה נוחה ומהירה לטעינת כלי הרכב באופן עצמי. העמדה הינה עמדה ייעודית לבית פרטי, הפועלת בהספקי מתח הנעים בין A6 ל-A32 בתשתית חשמל חד או תלת פאזי ובכך מהווה פתרון הולם לטעינה עצמית וחסכונית.
עם עמדת טעינה בחניה הפרטית שלכם אתם יכולים לצאת מהבית בבטחה ליום חדש ובאנרגיה מלאה.

מה חשוב לדעת:

תשתית החשמל

יש להזמין חשמלאי מוסמך אשר יבחן את תשתית החשמל הקיימת בבית, ובהתאם לכך ייקבע מהו הספק המתח אותו ניתן להשית על תשתית החשמל הקיימת, ובמילים אחרות איזו עמדת טעינה תתאים למערכת החשמל הקיימת על בסיס הספק המתח הפנוי. חשוב להדגיש כי אם בביתכם מותקנת תשתית חשמל תלת פאזית זמן טעינת כלי הרכב יהיה קצר יותר אך אין כל חובה לתשתית חשמל שכזאת. בנוסף, לעמדת הטעינה נדרש מפסק חשמל ייעודי עבורה בלבד, ולכן חיבור החשמל יתבצע על ידי הולכת כבל חשמל ישיר מלוח החשמל של הבית ועד למיקומה של עמדת הטעינה.

סוג עמדת הטעינה

כשמדברים על טעינת רכב חשמלי בבית פרטי, אין כל צורך בשירותיה המתקדמים של עמדת הטעינה הציבורית (סליקת תשלומים, תפעול מרחוק). על כן מומלץ לבחור עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי ובכך לחסוך עלויות מיותרות שלא לצורך.

עמדת טעינה לבית משותף

בטיחות

לפני שאתם רצים לחפש עמדת טעינה לרכב חשמלי למכירה, עליכם לדעת שעל עמדת הטעינה לעמוד בכל התקנים הנדרשים ואין לחבר למערכת החשמל הביתית עמדת טעינה שאינה עומדת בכך, שכן הדבר עלול לגרום לפגיעה משמעותית ברכב ובתשתית החשמל הביתית. כמו כן, במידה והחניה הפרטית אינה סגורה מומלץ לדאוג לאבטחת עמדת הטעינה על ידי נעילתה ובכך למנוע שימוש על ידי זרים.

סביבה ביתית ירוקה

אמינות ואחריות מורחבת

זמינות תמידית

חסכון בעלויות

בטיחות מעל לכל

קיימת חשיבות עליונה בהתקנת המטען הביתי שלכם בצורה נכונה. עמדות הטעינה של Greenspot הינן בעלות התקנים המחמירים ביותר וללא פשרות. הניסיון הרב שצברנו בהתקנת עמדות טעינה יסייע לכם בבחירות המוצר הייעודי והמתאים ביותר עבורכם.

חווית שימוש אישית וידידותית

עמדות הטעינה הביתיות שלנו מאפשרות לכם חווית משתמש קלה וידידותית, ומאפשרות לרכבכם להיטען בבטחה ולהיות זמין לשימוש בכל עת. אנו ב-Greenspot בנינו במיוחד עבורכם פלטפורמה אישית אשר תענה עבור הצרכים האישיים שלכם.

הסוף לחיפושי עמדות טעינה

עם עמדת טעינה אצלכם בבית אתם מצמצמים משמעותית את הנסיעות והעצירות בתחנות הטעינה השונות ובכך חוסכים זמן וכסף. בסוף כל יום מטעינים את הרכב בשקט ובבטחה עבור אנרגיה מלאה ביום למחרת.

כל מה שאתם צריכים בכדי להתחיל את הרפתקת הנהיגה החשמלית שלכם

אנו ב-Greenspot בונים יחד אתכם פלטפורמה ייעודית ומספקים לכם את המעטפת המלאה עבור התקנת עמדת טעינה ביתית איכותית, אמינה ומשתלמת. ברשותנו כל הכלים הרלוונטיים על מנת לספק לכם שירות ומקצועיות ללא פשרות וזמינים עבורכם לכל שאלה בנושא. לכל עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר שונה, תלוי בסוג העמדה, בצרכים העתידיים ובפרמטרים שונים ומשתנים.

למידע נוסף ודגשים להתקנת עמדת טעינה לבית הפרטי – לחצו כאן